یکی از بزرگترین مزایای خرید از فروشگاه های اینترنتی این است که بعد مسافت در آن ها مطرح نیست. و اکنون صاحبان خودرو جک در تبریز می توانند برای تهیه لوازم یدکی جک در تبریز از سایت سورس یدک دیدن نمایند.

در این سایت نمایندگان مجاز انواع قطعات یدکی خودرو جک در مدل های s5 ، s3 ، J4 ، J5 و  J3 را برای خرید به عزیزان ارائه می دهند.

خریدارانی که ساکن تبریز و شهرهای اطراف آن هستند می توانند برای خرید لوازم یدکی جک در تبریز که با کیفیت و اصلی باشند، از این سایت دیدن کنند. علاوه بر این در این سایت مشاورانی متخصص نیز حضور دارند که می توانند شما را در خریدی بهینه و سودمند یاری نمایند.

مختصری درباره شرکت جک

شرکت JAC Motors به عنوان یک خودروساز جامع با برند مستقل در چین شناخته می‌شود و خط تولید محصولات آن شامل کامیون‌های سبک، متوسط و سنگین، ون (MPV)، خودروهای شاسی‌بلند (SUV)، سدان، شاسی اتوبوس، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات مهندسی، موتورها، گیربکس‌ها و سایر اجزای کلیدی است.

این شرکت پیشرو در تولید خودروهای متنوع و با کیفیت در چین است. انتخاب محصولات این شرکت، انتخابی مطمئن و هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال خودروهای با دوام و کارآمد هستند.

از میان خودروهای تولید این شرکت که در ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند می توان از میان شاسی‌بلند (SUV) ها به  S5 و اس 3 اشاره کرد.

از میان سدان های تولید این شرکت می توان جی 4 جی 5 جی 3 ( مدل صندوق دار و هاچ بک) را نام برد.

لوازم یدکی جک در تبریز: تامین قطعات جک S5

کراس اوور جک S5، شاسی‌بلند محبوب و پرفروش شرکت JAC Motors در ایران است. که توانسته در بازار ایران به فروش و محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است. این خودرو با ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد، انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند است.

جک S5 مجهز به یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری است که توان خروجی 174 اسب بخار را فراهم می‌کند. و در دو نوع گیربکس اتوماتیک 6 سرعته دو کلاچه  و گیربکس دستی 6 سرعته در بازار عرضه شده است. مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر تنها 7.8 لیتر بنزین است، که آن را به یکی از گزینه‌های اقتصادی در کلاس خود تبدیل می‌کند.

لوازم یدکی جک در تبریز: قطعات جک s5

سورس یدک یکی از تامین‌کنندگان اصلی قطعات و لوازم یدکی انواع خودروهای چینی و به خصوص جک در بازار لوازم یدکی تبریز است. این شرکت انواع قطعات و لوازم یدکی جک S5 را برای شما فراهم می‌کند و هدف آن ارائه قطعات اصلی و با کیفیت برای خودروی شما است.

تبریزی های عزیز، در صورت نیاز به انواع لوازم یدکی جک S5، با نمایندگان مجاز لوازم یدکی در سورس یدک تماس بگیرید.

قطعات یدکی جک در تبریز: تامین قطعات جک S3

جک S3 برادر کوچکتر جک S5 و انتخابی عالی برای خانواده‌ها است. این خودرو مجهز به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر است که قدرت تولید 107 اسب بخار را دارد. این موتور نسبت به جک S5 ضعیف‌تر است، اما همچنان عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد.

یکی از مزایای جک S3 نسبت به جک S5، مصرف سوخت کمتر آن است. این خودرو در هر 100 کیلومتر تنها حدود 7 لیتر بنزین مصرف می‌کند که آن را به یک گزینه اقتصادی تبدیل می‌کند. علاوه بر این دارای طراحی زیبا، امکانات رفاهی مناسب و فضای کابین جادار است.

لوازک یدکی جک در تبریز: لوازم جک s3

فروشندگان مجاز در سورس یدک برای رضایت مشتریان اهل تبریز و اطراف آن، سعی نموده اند که کلیه لوازم یدکی جک در تبریز و به ویژه قطعات جک اس 3 را فراهم نمایند و با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار دهند.

لوازم یدکی جک در تبریز: تامین لوازم جک J5 J4 J3

لوازم یدکی جک J5

سدان محبوب و پرفروش در بازار ایران که توانسته فروش خوبی را تجربه کند. این خودرو با ویژگی‌های فنی مناسب و طراحی جذاب، انتخاب بسیاری از خریداران ایرانی بوده است.

جک J5 با یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر عرضه می‌شود که توانایی تولید 111 اسب بخار را دارد. این موتور با بهره‌گیری از تکنولوژی میتسوبیشی، عملکردی قابل اعتماد و کارآمد ارائه می‌دهد.

این خودرو در رده خودروهای کم‌مصرف قرار می‌گیرد و در هر 100 کیلومتر تنها 7.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند، که آن را به گزینه‌ای اقتصادی تبدیل کرده است. علاوه بر این در دو نسخه اتوماتیک و دنده دستی به بازار عرضه شده است، که هر کدام از آنها با توجه به نیاز و سلیقه خریداران طراحی شده‌اند.

لوازم یدکی جک در تبریز: لوازم جانبی سدان جک j5

سورس یدک دارای فروشندگانی است که توانایی تامین انواع قطعات یدکی جک J5 را برای ساکنان شهر تبریز دارد. قطعات اصلی و با کیفیت هستند و خریدار از خرید خود خرسند خواهد بود. و دیگر نیازی به صرف وقت در بازارهای شلوغ نخواهد بود.

لوازم یدکی جک J4

خودروی جک جی 4 (JAC J4) یک خودروی سواری سدان دیگر است که توسط شرکت خودروسازی چینی JAC Motors تولید می‌شود. این خودرو با طراحی مدرن و ویژگی‌های متنوع، در بازارهای مختلف، از جمله ایران، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر با قدرتی حدود 111 اسب بخار دارد. جعبه دنده آن اتوماتیک CVT یا دستی 5 سرعته می‌باشد. مجهز به سیستم‌های ABS و EBD است و از نظر ایمنی مناسب است. علاوه بر این مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

لوازم یدکی جک در تبریز: قطعات جک j4

دارندگان این خودرو در تبریز و اطراف آن برای تهیه لوازم یدکی جک J4 در تبریز می توانند به سایت سورس یدک مراجعه نمایند، مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره قطعات مورد نیاز هستند. ارسال قطعات در سریع ترین زمان برای شما انجام می‌شود.

قطعات یدکی جک J3

جک جی 3 در دو مدل هاچ‌بک (JAC J3 Hatchback) و جک جی 3 صندوق‌دار (JAC J3 Sedan) موجود است.

خودروی هاچ بک با توجه به طراحی جمع و جور و کارایی بالا، برای استفاده در شهرها بسیار مناسب است. و گونه سدان جک جی 3 به دلیل فضای بار بیشتر و طراحی کلاسیک‌تر، محبوبیت خاصی بین خریداران دارد.

در هر دو مدل موتور 1.3 لیتری چهار سیلندر استفاده شده است که دارای قدرتی حدود 93 اسب بخار است. جعبه دنده هر دو مدل دستی 5 سرعته می باشد.

ظرفیت باک این مدل از خودروهای جک 45 لیتر است و مصرف سوخت آنها حدود 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.

لوازم یدکی جک در تبریز: لوازم جانبی جک j3

هر دو مدل در ایران و شهر تبریز طرفداران مختص به خود را دارد . برای تهیه لوازم یدکی جک در تبریز بخصوص قطعات جک J3 با مراجعه به نمایندگان معتبر و مجاز در سورس یدک می توانید قطعات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایید.

عزیزان ساکن تبریز و اطراف، تا جای امکان از خرید قطعات استوک و اوراقی برای خودروی جک خود پرهیز نمایند و سعی کنند لوازم نو را با کیفیت تضمین شده از سورس یدک خریداری نمایند.

گاهی در بازار قطعات دست دوم یا استوک به عنوان قطعات نو عرضه می‌شود، این موضوع علاوه بر افزایش هزینه‌های خانوارها، آمار تصادفات را نیز افزایش می‌دهد. برای همین، اهمیت خرید لوازم یدکی جک در تبریز از نمایندگان مجاز در سورس یدک که نو و دست اول باشد بر مشتریان پوشیده نیست.